Πολιτική Επιστροφών

Επιστροφές Προϊόντων 

Δικαίωμα υπαναχώρησης 

Έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε αναιτιολογήτως μέσα σε δεκατέσσερις (14) ημερολογιακές ημέρες 

Βάσει του ν. 2251/1994 για την προστασία των καταναλωτών, όπως αυτός τροποποιήθηκε δυνάμει της Υ.Α Ζ1/891/2013 - ΦΕΚ Β 2144/2013

 Η προθεσμία αρχίζει από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων. Σε περίπτωση που παραγγείλετε παρτίδα προϊόντων η προθεσμία εκκινεί την στιγμή που θα παραλάβετε το τελευταίο προϊόν ή με την παράδοση του προϊόντος σε περίπτωση περιοδικών παροχών. Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, οφείλετε να μας ενημερώσετε για την απόφαση σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στο https://24all.gr/

 ΠΡΟΣΟΧΗ. Το δικαίωμα της υπαναχώρησης παρέχεται αποκλειστικά στους καταναλωτές σύμφωνα με το νόμο 2251/94 δηλ. κάθε φυσικό πρόσωπο το οποίο ενεργεί για λόγους που δεν εμπίπτουν στην εμπορική, επιχειρηματική, βιοτεχνική ή ελευθέρια επαγγελματική του δραστηριότητα. Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.

Επιστροφή λόγω παράδοσης λανθασμένου προϊόντος:

Στην περίπτωση που το προϊόν που σας αποστείλαμε είναι άλλο από αυτό που παραγγείλατε, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός δέκα (10) εργάσιμων ημερών από ην παράδοσή του σε εσάς  χωρίς  χρέωση μεταφορικών. Η επιστροφή του προϊόντος, σε αυτήν την περίπτωση, μπορεί να γίνει μόνο εάν το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και με πλήρη αυθεντική άθικτη συσκευασία.

Έξοδα αποστολής: η επιστροφή για τις  συγκεκριμένες περιπτώσεις γίνεται με δικό μας κόστος με βασική προϋπόθεση ότι έχει προηγηθεί ηλεκτρονική επικοινωνία σας με το Τμήμα Εξυπηρέτησης  Πελατών και έχετε ενημερωθεί με ποιο courier θα γίνει η επιστροφή, προκειμένου εν συνεχεία να σας αποστείλουμε το ορθό προϊόν.

Επιστροφή λόγω επίκλησης ελαττώματος

Στην περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν που αγοράσατε γιατί θεωρείτε ότι έχει ελάττωμα, θα πρέπει να απευθυνθείτε στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας την ημέρα παραλαβής, εφόσον διαθέτετε τα νόμιμα παραστατικά που συνοδεύουν την παραγγελία σας.

Για προϊόντα με εργοστασιακή εγγύηση, μπορούμε να σας ενημερώσουμε για το πού θα πρέπει να απευθυνθείτε για την αντικατάσταση ή τη διόρθωσή τους.

Εφόσον ένα προϊόν δηλωθεί ως ελαττωματικό από εσάς, η εταιρεία μας επιφυλάσσεται ρητά για την πρότερη διάγνωση του προϊόντος ως ελαττωματικού από τους εκάστοτε αρμόδιους τεχνικούς.

Έξοδα αποστολής: η επιστροφή για τις  συγκεκριμένες περιπτώσεις γίνεται με δικό μας κόστος με βασική προϋπόθεση ότι έχει προηγηθεί ηλεκτρονική επικοινωνία σας με το Τμήμα Εξυπηρέτησης  Πελατών και έχετε ενημερωθεί με ποια Courier θα γίνει η επιστροφή.

Αλλαγή Προϊόντων

Κάθε αλλαγή θα πρέπει να γίνει μέσα σε 2 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής, με την απόδειξη αγοράς που συνοδεύει το προϊόν. Τα προϊόντα που θα αλλαχθούν θα πρέπει να επιστραφούν άθικτα, μέσα στη συσκευασία τους, χωρίς να έχουν ανοιχτεί .

Για τα εποχιακά είδη, όπως τα Χριστουγεννιάτικα, Αποκριάτικα, Πασχαλινά, Καλοκαιρινά /είδη θαλάσσης και τα σχολικά, δεν ισχύει η δυνατότητα αλλαγής μετά την πάροδο των συγκεκριμένων χρονικών περιόδων.

Για προϊόντα που σχετίζονται με την υγιεινή (π.χ. μαγιώ, εξοπλισμός κατάδυσης ,εσώρουχα, κάλτσες, ξυραφάκια, αποτριχωτικές μηχανές, είδη υγιεινής , θερμόμετρα , πιεσόμετρα κλπ).

Στην περίπτωση αλλαγής όλα τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν τον πελάτη μας εφόσον έχει προηγηθεί ηλεκτρονική επικοινωνία με Το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών.