Τρόποι Παραγγελίας

Στο https://24all.gr μπορείτε να παραγγείλετε τα προϊόντα σας με τους ακόλουθους τρόπους:

On-Line Παραγγελίες

Ένας τρόπος  για να πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας εύκολα και γρήγορα είναι να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας www.24all.gr, να ανατρέξετε στις κατηγορίες μας και να γεμίσετε το καλάθι σας με τα προϊόντα που επιθυμείτε. 

Αφού επιλέξετε το προϊόν που επιθυμείτε, αυτό μεταφέρεται αυτομάτως στο καλάθι σας το οποίο βρίσκεται επάνω δεξιά στο site. Κλικάρετε πάνω του και σας οδηγεί στην καρτέλα δίνοντάς σας τις εξής επιλογές: 1. συνεχίστε τα ψώνια σας ή 2. προχωρήστε στο ταμείο. 

Επιλέγοντας τη δεύτερη επιλογή, συμπληρώνετε τα στοιχεία σας στη φόρμα επικοινωνίας που θα σας εμφανιστεί στην οθόνη, τον τρόπο πληρωμής που επιθυμείτε και αφού αποδεχτείτε τους Όρους και Προϋποθέσεις, αποστέλλετε την παραγγελία σας! (δες παρακάτω την εικόνα)

Με την συμπλήρωση Νομού και ταχυδρομικού κώδικα το σύστημα θα σας εμφανίσει αυτόματα το κόστος των μεταφορικών. 

Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, θα λάβετε αυτοματοποιημένο e-mail με την επιβεβαίωση της καταχώρησής της.

 




Τηλεφωνικές Παραγγελίες

Μπορείτε να καλέσετε το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών 210 72 15 802, από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 - 17:00 (εκτός αργιών). Εκεί μπορείτε να συνομιλήσετε με το εξειδικευμένο προσωπικό μας, να μάθετε περισσότερα για το προϊόν που σας ενδιαφέρει και να το παραγγείλετε αναφέροντας τον κωδικό προϊόντος που αναγράφεται στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Ο τρόπος πληρωμής των τηλεφωνικών παραγγελιών αφορά μόνο σε αντικαταβολή και σε κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό! Η πληρωμή με χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας δε γίνεται αποδεκτός!

E-mail 

Εναλλακτικά μπορείτε να μας στείλετε τους κωδικούς που σας ενδιαφέρουν με mail στο info@24all.gr. Το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών θα επικοινωνήσει μαζί σας προκειμένου να καταχωρήσει τα στοιχεία και τις προτιμήσεις σας.

Θέματα τιμολόγησης και φορολογίας

Στις τιμές μας συμπεριλαμβάνονται όλοι οι νόμιμοι Φόροι. Σε περίπτωση που υπάγεστε σε ειδικό καθεστώς φορολόγησης τότε θα πρέπει απαραιτήτως να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών. 

Ακυρώσεις/Αλλαγές σε ήδη καταχωρημένες παραγγελίες

Ακυρώσεις ή αλλαγές σε παραγγελίες μπορούν να πραγματοποιηθούν στις περιπτώσεις όπου δεν έχει πραγματοποιηθεί η έκδοση παραστατικού πώλησης. Σε περίπτωση που θέλετε αλλαγή σε ήδη καταχωρημένη παραγγελία σας ή ακύρωσή της, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών τηλεφωνικά ή μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας.

Καταχωρημένες Παραγγελίες

Παραγγελίες που καταχωρούνται στο https://24all.gr παραδίδονται στην courier συνήθως σε 1-3 εργάσιμες για αποστολή αρχής γενομένης από την επόμενη εργάσιμη ημέρα της καταχώρησης της παραγγελίας. Συνήθως απαιτούνται 48-72 ώρες  για τις περισσότερες περιοχές. 

Σε περιοχές που χαρακτηρίζονται ως δυσπρόσιτες από τις συνεργαζόμενες εταιρίες ταχυμεταφορών, ο χρόνος παράδοσης μπορεί να είναι διαφορετικός.  Η αποστολή των προϊόντων σας δύναται να καθυστερήσει ή να ακυρωθεί για λόγους ανωτέρας βίας (απεργίες, δυσμενείς καιρικές συνθήκες). 

Έγκριση Παραγγελιών

Όλες οι παραγγελίες που καταχωρούνται περνούν από το στάδιο προς έγκριση η εταιρία δύναται να μην εγκρίνει την παραγγελία , σε αυτή την περίπτωση θα ενημερωθείτε από το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών , επίσης αγορές που ολοκληρώνονται με κάρτες εξωτερικού δεν γίνονται αποδεκτές.

Παραλαβή από τα γραφεία μας - αποθήκες μας

Η επιχείρηση μας λειτουργεί μόνο διαδικτυακά (ηλεκτρονικό κατάστημα) και δεν διαθέτει χώρους κατάλληλα διαμορφωμένους για την υποδοχή κοινού.

Οι παραγγελίες που καταχωρούνται μετά τις 11:00 επεξεργάζονται την αμέσως επόμενη εργάσιμη ημέρα!

Ενημέρωση παραγγελίας

Στον σύνδεσμο https://24all.gr/orders θα μπορείτε να παρακολουθείτε όλα τα στάδια επεξεργασίας της παραγγελίας σας από την καταχώρηση της μέχρι την αποστολή της.